Tuesday, September 21, 2010

" IJTIMA' EIDUL FITRI 2010"

Bismillahirrahmanirrahim....
Assalamualaikum wbt,

 Pada 3 Syawal 1431H bersamaan 12 September 2010, Persatuan Alumni SMU (A) Azhariah atau lebih di kenali sebagai AZHARI telah mengadakan ijtima' Eidul Fitri yang bertempat di Dewan SMU (A) AZHARIAH,Melor.. Tujuan di adakan ijtima' ni adalah untuk berjumpa dan berkumpul dengan sahabat-sahabat lama setelah tamat sesi pengajian di SMUAZ. 

Sesi pendaftaran di mulakan lewat kerana kekurangan ajk.. Perdaftaran bermula pada pukul 9.30 pagi dan majlis bermula pada pukul 11 pagi.. Walaupan kehadiran hanya 25 orang, tetapi ianya tetap meriah dengan kehadiran " super senior" SMU (A) AZHARIAH iaitu Ustaz Mohd Nadzmaimi Mohd Nadzir bacth ke-2 SMU (A) Azhariah...
Di sini, ana uploadkan beberapa keping gambar ketika ijtima baru-baru ini.. kepada sahabat2 yang ingin lihat dan ambil @ tengok2 pn buleh dapatkan di blog ana ... tq =)


Ajk Makanan Bertungkus lumus menyediakan makanan

     

                                                             
                                                       Penyambut Tetamu menunggu tetamu yg xkunjung tiba.
 
                                                                 Ajk Pendaftaran yg hepi sokmo

                                                             Junior makan bersama  super senior...


       Antara Tetamu yg hadir...



Menjamu selera





Ini sajalah gambar2 yang dapat di uploadkan kerana masalah internet slow di tempat ana..Insya Allah nti ana upload lagi yang selebihnya....

p/s: Harap pada ijtimak akan datang, sahabat2 dapat datang beramai-ramai bg memeriahkan lagi majlis... kpd, yang sudah berkeluarga, anda juga dijemput datang bersama family..jangan malu jangan segan...  Bak Pantun Ustazah Rosidah ( Hin, hin, pok katok 3 ekor, xdop oghe lain, anok branok kito blako...).. mintak maaf zahir & batin... wallahu a'lam...=)

0 comments:

Post a Comment